close
 

第二次會審完暫時的如釋重負,回到宿舍整理房間,整理完已經是晚上十一點多了,
敲豆豆一起出去夜跑,不理我...我就東西收一收,弄了一包重物背在身上,
穿上長袖長褲,戴上手機MP3隨身聽,出門流汗去了,


裝備:
GO BAG,內容物(MRE兩日份,J-tech EOD工具處理包,生水1500ml,無線電C150)
TAD軟殼,ACU PANT,COMBAT BOOTS,BASEBALL CAP(with SF helmet light),
PRR head set,BUCK折刀,電筒。


PRR無線電耳機裡頭夾著MP3耳機的音樂聲,和著上氣不接下氣的喘息聲,等跑到阿賢那邊也差不多習慣了,
打開黃韋傑的房門,他裹著棉被在看電視,看我喘成這樣,以為我要強暴他~眼神帶有一絲期待(你有病!!)
在上林森路之前,先繞到學校那邊跑了兩圈之後才過去的,後來在超級機車買炸香菇遇到小常,
(三八仔ㄟ,還是有人半夜不睡覺的咩~~~)


因為身上帶的是(虎尾鎮的)生水,所以沒法喝,
回到宿舍門口,還學諾曼地大空降E連一樣,在自己面前把水倒光...
(這部分真的很扯...不過我還是做了...)


怕夜晚的路上被搶,所以折刀跟電筒還是隨身帶著,還好我都跑明亮的大路,
負重夜晚的慢跑會有特種行業的女孩給你加油,改裝車手會故意放慢速度陪你跑,
.......我只能說虎尾鎮的大家揪甘心ㄟ。


明天考慮將重量加大,改用背包與鉛塊綁帶....




----------------------------------------------------------------------------------------------------------


The calling - Wherever you will go

So lately, I've been wonderin
最近,我一直在想
Who will be there to take my place
誰會取代我的位置
When I'm gone, you'll need love
因為當我離開時妳將需要愛
To light the shadows on your face
來照亮失望的臉龐
If a great wave should fall
如果大浪即將襲來
It would fall upon us all
它會降臨在我倆身上
And between the sand and stone
在無情的砂粒與石頭之間
Could you make it on your own
妳能獨自生活嗎

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角
Way up high or down low
戀上妳,無論到哪裡
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角

And maybe, I'll find out
也許,有天我會發現
The way to make it back someday
能夠令妳回心轉意的方法
To watch you, to guide you
看著妳,引領妳
Through the darkest of your days
走過人生的黑暗時刻
If a great wave should fall
如果大浪即將襲來
It would fall upon us all
它會降臨在我倆身上
Well I hope there's someone out there
我希望那兒有個人
Who can bring me back to you
能夠將我帶回妳的身邊

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角
Way up high or down low
戀上妳,無論到哪裡
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角

Runaway with my heart
和我的心一起遠走高飛
Runaway with my hope
和我的希望一起遠走高飛
Runaway with my love
和我的愛一起遠走高飛

I know now, just quite how
我現在終於清楚明白
My life and love might still go on
我的生命與愛還有延續的可能
In your heart and your mind
在妳的心裡
I'll stay with you for all of time
我將會伴著妳直到永遠

If I could, then I would
如果我可以,那麼我一定會
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角
Way up high or down low
戀上妳,無論到哪裡
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角

If I could turn back time
如果我能令時光倒流
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角
If I could make you mine
如果我能擁有妳
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角
I'll go wherever you will go
我將跟隨妳到天涯海角

-----------------------------------------------------------------------------------------

Chris Daughtry-home

I'm staring out into the night,
我凝視著黑夜,
Trying to hide the pain.
試著隱藏痛苦。
I'm going to the place where love.
我正要去有愛的地方。
And feeling good don't ever cost a thing.
我知道快樂是不須付出代價的。
And the pain you feel's a different kind of pain.
而 你的痛苦是另外一種痛。

*Well I'm going home,
嗯,我要回家,
Back to the place where I belong,
回到那個屬於我的地方,
And where your love has always been enough for me.
回到那個我覺得被你深愛的地方。
I'm not running from.
我並不是要逃離什麼。
No, I think you got me all wrong.
不,我想你看錯了我。
I don't regret this life I chose for me.
我不後悔 過這個我選擇的生活。
But these places and these faces are getting old,
不過,這些人 這些地方都不再年輕了*


So I'm going home.
所以 我要回家。
Well I'm going home.
嗯,我要回家。

The miles are getting longer, it seems,
好像這條路越走越長,
The closer I get to you.
我就離你越來越近。
I've not always been the best man or friend for you.
對你來說  我從不是個最好的男人或朋友
But your love, it makes true.
但是你的愛,讓一切成真。
And I don't know why.
我不知道為什麼
You always seem to give me another try.
你總是會給我另一個機會去嘗試。

重覆*

**Be careful what you wish for,
許願時 請小心
'Cause you just might get it all.
因為  你的願望有可能全部成真。
You just might get it all,
你的願望有可能全部成真**
And then some you don't want.
有一些 你卻不想獲得

重覆**

重覆*

 

I said these places and these faces are getting old,
我說 這些人 這些地方都不再年輕了
So I'm going home.
所以 我要回家。
arrow
arrow
    全站熱搜

    clhuangnov16 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()